donderdag 25 augustus 2011

San Piero in Bagno

Etappe: Ravenna - San Piero in Bagno, 95 km

Even een kort berichtje. Ik zit nl. achter een vreemde laptop, zonder muis, die ik mag lenen van de mevrouw van het hotelletje. Het was vandaag weer een warme dag, maar het lukt me steeds beter om steeds rustiger te fietsen. Onderweg is het landschap drastisch veranderd: eerst het landelijke van de Po-vlakte, daarna steeds heuvelachtiger en nu zit ik echt in de Apennijnen: prachtige groene heuvels met cipressen en Italiaanse dennen.
De etappe was wat langer dan misschien plezierig was, maar dat moest: morgen moet ik de Apennijnen-pas over en dat moet per se 's morgens gebeuren. Daarom moest ik vanavond hier zijn. Nu een avondmaaltijd scoren! Morgen (misschien) meer.

1 opmerking:

marijke zei

Ha Wil,

als het goed is ben je de pas over als je dit leest. Hopelijk heb je een goede maaltijd gescoord, dat fietst wat fijner de volgende dag. Succes verder!

Marijke