woensdag 3 augustus 2011

Koblenz

etappe: Bonn - Koblenz, 70 km (en een stuk of wat van het rondfietsen in de stad)

Daar werd ik vanmorgen wel wakker met stijve spieren. Geen wonder, maar de ervaring leert dat dat in de loop van de dag beter wordt als je het maar rustig aandoet. Lieve reageerders, dank jullie wel voor je bezorgdheid. Het was ook te gek, maar dat ging even zijn eigen gang. Vandaag heb ik een echt mooie reisdag gehad, het hele stuk langs de Rijn van Bonn tot Koblenz, op een vrij fietspad en grotendeels droog. Nu zit ik in een jeugdherberg bij Koblenz, Festung Ehrenbreitstein, op een onmogelijk hoog punt maar dat doen ze in DLD wel meer, jeugdherbergen op hoge toppen zetten. Jammer was dat het juist in de laatste kilometer hard moest gaan regenen, daar waar geen schuilmogelijkheid was. Het is nl. lastig met natte kleren hier. Maar daar vind ikwel wat op. Eerder wassen, bijvoorbeeld.
Het reizen met kleinere etappes bevalt me wel. Dat ga ik morgen weer doen, naar Bingen of zo.
Hoe het zit met de reacties, waarom sommigen wel en anderen niet kunnen reageren, dat weet ik niet; ik houd ze in ieder geval niet (bewust) tegen
Verder laat mijn scherm de volgers niet zien, het zijn er al tien maar ik weet niet wie de laatst bijgekomenen zijn. Maar ik vind het wel erg leuk, reken maar!

2 opmerkingen:

Brenda Kronemeijer-Heyink zei

Ik heb net "Fietsen met God" uit - lezen gaat sneller dan fietsen :)

Matthijs en ik kijken elke dag uit naar je volgende stukje. Daarna gaan we naar de kaart kijken om te zien voor onszelf waar je geweest bent. Wow!

Pas op jezelf. En geniet ervan!

Roely zei

Wat leuk dat wij je zo kunnen volgen Wil. Hoop dat je niet te vaak nat regent! Goede reis verder!
(Hier alles oke) en veel liefs,

Roely.