zondag 24 juli 2011

Sommigen vragen zich af op welk voertuig ik mij verplaats. Nou, zo ongeveer zoals op de foto (drie jaar geleden in Zürich). Ik heb weinig ervaring met "echte"bergen, dus dat levert misschien nog verrassingen op tijdens de klim -of erger nog- tijdens de afdaling. Tijdens de testrit in Limburg ging het naar beneden toe knap hard , maar wel met een solide gevoel van stabiliteit. Alleen zal ik zeker extra remblokjes moeten meenemen.
De schaakweek vooraf is erg plezierig verlopen. Sportief gezien is 3½ punt uit 6 partijen een beetje te weinig ten opzichte van mijn inschaling vooraf, maar het was heel gezellig in het toernooi en niet minder in het huisje samen met Douwe en Eggelien. Over de partijen: ik heb daar mijn Glanzpartie gespeeld en ook de grootste knoeiboel die ik ooit vertoond heb. Je komt zo allerlei gedachten over jezelf tegen, varierend van "ik kan eigenlijk toch best wel aardig schaken" tot "hoe kan ik toch zo'n onzin op het bord zetten, wat doe ik hier eigenlijk". Misschien wel een spiegel voor het soort gedachten die ik op de fiets ook kan krijgen.


Nu de laatste voorbereidingen. Maandag 1 augustus is het zover. Nu weer thuis, is trouwens wel heel gezellig, na een week zonder Baukje! Hoe moet dat straks 5 weken lang?
Maar er zijn ook al volgers. Dat schept verplichtingen!

1 opmerking:

marijke zei

Hihi Wil, laat je vooral niet regeren door je volgers - wij volgen jou!
Het komt nu wel heel erg dichtbij: over een week ben je al op weg. Voor jullie allebei spannend, lijkt me. Maar ja, dromen: die moet je waarmaken als het maar even kan.
Liefs,
Marijke